söndag 7 februari 2010

Tjejer

Ja, vad ska man med de till? De skapar bara en massa problem. Man blir bara besviken. Tjejer är som junkfood. Man tror att man är sugen men när man är klar lider man av smått illamående och skäms lite grann. Inte fan kommer man undan billigt heller. Nämn någonting vettigt som en tjej uppfunnit. Jag kan inte komma på något i alla fall. Bakom varje man står en jobbig brud som gnäller och håller honom tillbaka.

Jag litar inte på något som blöder i en vecka utan att dö.

Ja, hur fan ska det gå med världen med så jävla mycket tjejer överallt. Anledningen till att folk krigar är ju att de inte får ligga med sina fruar. Klart fan de är förbannade, och som riktiga män vill de ta ut det på andra män. Är det mycket begärt att en man ska få nuppa med sin fruga åtminstone två gånger i månaden? Hoppas att det var värt två världskrig och diverse etniska rensningar. Och ett otal andra krig och pinsamheter som befläckar historien. Hoppas ni är stolta och glada, tjejer.

Puss

2 kommentarer:

  1. Fan jag tänkte föreslå att du skulle ta och bli bög. Sen insåg jag att du skulle bli en kass bög också. En sån som inte får ragg för att du kallar alla killar som gillar dig för "bögjävel"

    Btw så insåg jag att Ranelid-factsen är misstänkt lika de gamla klassiska fantomen-fakta. Föga originellt alltså.

    SvaraRadera
  2. Hahaha @ Viktors kommentar.

    SvaraRadera