tisdag 2 februari 2010

Fina flyttade grejor II

Oh! Sitter för närvarande i den nya lokalen och gör sånt som man gör i en ny lokal. Det vill säga dricker kaffe, skiter i allt och peppar för kärnvapenkrig 2010! Jag menar någon kommer att bli triggerhappy snart. Och skulle jag satsa pengar skulle jag satsa på Obama.

Blickar ut över de dimhöljda asgamarnas avskrädeshögar och är glad för att jag slipper Ribersborg. Havet i all ära men det är inte värt det.

Marcus Birro hjälpte inte till. Jussi! Visa vad du har på ditt bröst, Marcus.

Undrar om Tomten är vaken? Är han det så önskar jag mig Marcus Birro i julklapp. Kanske lite tidigt men vem bryr sig? Du? Björn?

Vad tror ni om en cagefight mellan Fredrik Sahlin och Nils-Petter Sundgren? Fredrik ser otroligt snäll ut, en mammas pojke, men han har en kärna av pur ondska. N-P ser kanske inte mycket ut för världen men han bär på stor frustration och man ska aldrig underskatta en så pass frustrerad krutgubbe!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar