fredag 22 januari 2010

Bajs (Öl nr.7)

Tim bajsar. Varför gör man det? Man släpper ut saker som man stoppat i sig. Kan man bajsa kulturellt? Jag menar om jag har sett Linda Skugge till exempel. Hon passar inte in i min kropp alls. Det borde innebära att jag skiter ut henne.
Linda Skugge skriver att man borde pimpa vardagen. Hon vill alltså överföra ett epitet från den prostituerade världen till den "vanliga" världen. Jag som trodde att hon var feminist. Usch! Jag har dessutom fått reda på att hon har börjat blogga för ica-kuriren. Allvar? Vem fan bloggar för ica-kuriren? Jag blir så trött på henne. Sluta blogga, börja tvätta! Hon säger att hon älskar att tvätta, spot on!


Puss

1 kommentar:

  1. För övrigt hatar vi Fredrik Virtanen. Han är bög. Vad har han någonsin gjort för oss?

    SvaraRadera